BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 21 November 2012

SAYANG

Terasa rindu dengan mak dan abah yang jauh diperantauan . Sejak mak berposting ke LONDON ni mcm2 hal yang berlaku. Ni mesti dugaan yang Allah bagi pada saya. Tapi tak apa saya kena pastikan yang saya menjaga maruah keluarga. Kadang-kadang bila nak balik rumah rasa jugak nak makan masakan mak. Tapi tu la saya kena terima hakikatnya yang saya berjauhan dengan orang yang saya sayang sangat. 

Kak nur pun selalu tanya kabar saya. Tapi tu la saya pun berjauhan jugak dengan kakak juga. Nasa, insyaAllah dia adalah lelaki yang baik. Nasa turut bersama saya bila dalam kesunyian. Saya harap saya tak akan kehilangan orang-orang yang saya sayang ini :) Nasa, saya nak bagitau kat awak yang saya sayang kan awak. Saya akan pastikan saya adalah yang terbaik buat awak. 

Mak, abah dan kak Nur :) Doa kan kebahgiaan Ella dan Nasa ye . Semoga kami kekal selamanya :) Amin!



No comments:

Post a Comment