BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 20 August 2013

Ya Allah bertapa besar nya kau berikan dugaan kepada ku ini. Tapi segala yg kau berikan kepada ku ini aku redha dengan ketentuan mu.

15/7/2013 pihak hospital telah memberi laporan kepada saya bahawa saya telah mengidap penyakit barah otak. Terdapat tumor yg tumbuh di dalam kepala saya ni. Waktu pagi saya akan merasa sakit kepala dan mual2.

kenapa kawan2 tak faham saya ni. Malah mereka menjauhi saya. Apa salah saya? Ya Allah. ku arap kau kuat kan la iman ku ini untuk terus hidup.

Mak, Abah, Kak Nur serta Tunang saya Nasa, mereka selalu di sampaing saya. Terima kasih.

Sunday, 18 August 2013

ini takdir saya

Ya allah kuat kan la iman ku ini supaya aku tabah dgn dugaan yang kau berikan kepada ku ini. Ya allah sekiranya masanya telah tiba aku redha dgn ketentuanya. kepada mu sahaja aku berserah dan kepada mu sahaja aku memohon keampunan ya Allah.

 

 

 

Friday, 30 November 2012

Alhamdullilah:)

Ya Allah, 

Berkat doa yang sayang kan saya ni saya akhirnya dapat berpindah jugak ke poli Shah Alam, :) alhamdullilah syukur sgt2. Apa yang berlaku di poli Jitra semua nya ada hikmah nye ye Ellot! saya tahu saya ni bukan la org utara:) Tapi hormat la sebagai sedara sesama islam. Ni tak:) mcm la dorg tu bagus sgt kan. tapi biasa la mulut org x leh nak tutup asalkan u Ella jgn mcm org yang x tutup mulut tu:) hehehehe:) GEMBIRA sgt:) Allah dgr doa Ella:) amin.....! saya berharap semua yang berlaku tu bagi pengajaran pada saya supaya tidak tepengaruh perangai orang lain. :) 

Monday, 26 November 2012

Nasa suka Lagu ni :)

Lirik Lagu Tuhan Jagakan Dia – Motif Band

Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Wednesday, 21 November 2012

OZER mkn banyak :) ishhhh

Si Ozer yg manja, garang, dannnnn kuat MAKAN :) Ozer ni sebenarnya kucing kakak tapi dia bagi tompang kat umah ni sbb x ade nak jaga si ozer. Haissshhhh terasa rindu jugak Ozer ni xde kat umah. SUNYI. Ozer la selalu sambut bila Ella balik kerja. Tapi bila time nak makan tu. MULA la nak manja2. Hehehe! Miss you OZER :)

 hehe OZER ni :)

SAYANG

Terasa rindu dengan mak dan abah yang jauh diperantauan . Sejak mak berposting ke LONDON ni mcm2 hal yang berlaku. Ni mesti dugaan yang Allah bagi pada saya. Tapi tak apa saya kena pastikan yang saya menjaga maruah keluarga. Kadang-kadang bila nak balik rumah rasa jugak nak makan masakan mak. Tapi tu la saya kena terima hakikatnya yang saya berjauhan dengan orang yang saya sayang sangat. 

Kak nur pun selalu tanya kabar saya. Tapi tu la saya pun berjauhan jugak dengan kakak juga. Nasa, insyaAllah dia adalah lelaki yang baik. Nasa turut bersama saya bila dalam kesunyian. Saya harap saya tak akan kehilangan orang-orang yang saya sayang ini :) Nasa, saya nak bagitau kat awak yang saya sayang kan awak. Saya akan pastikan saya adalah yang terbaik buat awak. 

Mak, abah dan kak Nur :) Doa kan kebahgiaan Ella dan Nasa ye . Semoga kami kekal selamanya :) Amin!