BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 30 November 2012

Alhamdullilah:)

Ya Allah, 

Berkat doa yang sayang kan saya ni saya akhirnya dapat berpindah jugak ke poli Shah Alam, :) alhamdullilah syukur sgt2. Apa yang berlaku di poli Jitra semua nya ada hikmah nye ye Ellot! saya tahu saya ni bukan la org utara:) Tapi hormat la sebagai sedara sesama islam. Ni tak:) mcm la dorg tu bagus sgt kan. tapi biasa la mulut org x leh nak tutup asalkan u Ella jgn mcm org yang x tutup mulut tu:) hehehehe:) GEMBIRA sgt:) Allah dgr doa Ella:) amin.....! saya berharap semua yang berlaku tu bagi pengajaran pada saya supaya tidak tepengaruh perangai orang lain. :) 

No comments:

Post a Comment