BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 3 September 2011

Sebelumnya tak ada yang mampu,
Mengajak ku untuk bertahan di kala sedih,
Sebelumnya ku ikat hati ku,
Hanya untuk aku seorang,

Sekarang kau disini,
Hilang rasa nya,
Semua bimbang tangis kesepian.

Kau buat aku bertanya,
Kau buat aku mencari,
Tentang rasa ini aku tak mengerti,

Akan kah sama jadi nya bila bukan Kamu,
Lalu senyummu menyadarkanku,
Kau cinta pertama dan terakhir ku,

Sebelumnya tak mudah bagi ku,
Tertawa sendiri di kehidupan yang kelam ini,
Sebelumnya rasanya tak perlu
Membagi kisah ku tak ada yang mengerti,

Sekarang kau disini,
Hilang rasa nya,
Semua bimbang tangis kesepian.

Kau buat aku bertanya,
Kau buat aku mencari,
Tentang rasa ini aku tak mengerti,

Akan kah sama jadi nya bila bukan Kamu,
Lalu senyummu menyadarkanku,
Kau cinta pertama dan terakhir ku,

Bila suatu saat kau harus pergi,
Jangan paksa aku tuk cari yang lebih baik,
Kerana senyum mu menyadarkan ku,
Kaulah cinta pertama dan terakhir ku.




No comments:

Post a Comment